Translate

piątek, 13 stycznia 2012

Uprzejmie donoszę że:

1. u Yadis trwa wymiana poglądów w temacie "za ile sprzedać wypociny rąk własnych"
(co prawda nic nigdy nie sprzedałam, ale popieram w 100%)
2. ukończyłam jedną zeszłoroczną zaległość - o ile pogoda da, więcej szczegółów już jutro
3. coś kremowego zaczętego w grudniu przybrało na powrót postać kłębuszka :> i nie żałuję!
4. pojechałam dziś dla towarzystwa (czyt. bez planów zakupowych) do Ikei - przytargałam na nasze 30mkw trochę gratów w tym NOWY DOMEK DLA WŁÓCZEK (choć obstawiam, że domek okaże się być zbyt małym)
5. skoro już nie miałam przyrzeczeń noworocznych pt. nie kupię w tym roku włóczek do czasu wykończenia min. 50% zapasów, to wstąpiłam do fastrygi; no i się poszło bujać prawie 200zł :x

pędzę urządzić kłębuszkom parapetówę :D

11 komentarzy:

  1. ...zazdroszcze;)...tych zakupow welenkowych echhhhh..
    ...ja wydzierguje zapasy;)...
    ...pozdrawiam noworocznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam "porządek" włóczkowy. O ile można to porządkiem nazwać. Jestem przerażona. Nowy Domek jest naprawdę duży, a mimo to napełniłam spory worek próżniowy i zostały jeszcze dwa pudła i pełna walizka!!!!! O zgrozo.
    Tinki, od dziś też wydzierguje zapasy, nie ma że boli.
    Chabrowa Panienka, też uwielbiam, dlatego tak rzadko tam chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też aż kipi od włóczki. Tylko jak tu się oprzeć??? No nie da się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ten ikeowski domek dla wloczek to jaki? Bo ja wlasnie szukam pomyslu gdzie je ulokowac, bo poki co pol komody mi zajmuja, ktora miala inne przeznaczenie ;) mam wizje jakby to mialo byc, zeby zaprowadzic porzadek, ale moze inny pomysl? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cicha, link do włóczkowego_domku http://www.ikea.com/p/pl/catalog/products/00102975/ i do tego pokrywka za 9,99zł. Dla mnie rewelacja, upchnęłam do niego naprawdę dużo motków. Nie wiem dokładnie ile sztuk, ale jak chciałam dźwignąć do góry to się lekko ugięłam, a do słabych kobiet nie należę ;).
    No i jest w kolorze umożliwiającym kontrolowanie gdzie, co i w jakiej ilości (no chyba że coś jest w samym środeczku).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyświetla mi się "This page is unavailable" :(

      Usuń
    2. Faktycznie coś tu nie działa jak należy :( I nie mogę tego naprawić.

      Usuń
  6. Udało mi się po numerze katalogowym dojść ;) no to ja myślałam o czymś podobnym, czymś w tym stylu: http://allegro.pl/hega-regal-plastikowy-z-5-szufladami-i2057883333.html tylko wolalabym sam slupek w drewnie, a szuflady plastikowe... bo tak jakos sam plastik slabo mi sie w domu kompnuje ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Twoja "komódka" to już taka wypaśna jest :) Myślę nawet, że bardziej praktyczna, bo można szczegółowo segregować. I nie tylko włóczki!

      Usuń
  7. Nooo, jeszcze nie "moja" :) dopiero szukam i sie zastanawiam

    OdpowiedzUsuń