Translate

środa, 18 lipca 2012

Pastelowe Candy

Podobno miętowy to kolor sezonu`12
Podobno też mięta orzeźwia ;)
Podobno stuknęły mi również dwa latka blogowania -->> kiedy ?!?
Zatem na to upalne lato, dla orzeźwienia i lansu modowego do przysposobienia cukierasy w postaci czterech moteczków bawełny Naomi w kolorze miętowym łącznie 400g



Zasady Candy jak zawsze i wszędzie:
- zostaw komentarz pod tym postem wyrażając chęć wzięcia udziału w losowaniu
- wrzuć info na swoim blogu jeśli go posiadasz (jak mi się zechcę to będę sprawdzać ;P)
- jeżeli nie prowadzisz bloga zostaw w komentarzu e-mail

Komentarze można zostawiać do 31 lipca br
Losowanie 1 sierpnia
Dobrego wieczoru

52 komentarze:

  1. czyżbym była pierwsza? no to grzecznie czekam na sierpień bo mięta jest boska :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i grzecznie ustawiam się do kolejki .Potrzebuje orzezwienia wiec mieta jak najbardziej na miejscu,bloga podczytuję i podziwiam.Pozdrawiam Monika -inez124 z Maranciaków

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ze mnie gapa zapomniałam adresu zostawic-inez124@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się do kolejki by wygrać te śliczne Miętusy"! Pozdr. Pstro

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopisuję się z przyjemnością, bo nie mam nic miętowego (i znowu wydało się jaka jestem niemodna) ;)
    http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej jestem chętna i ustawiam się w kolejce
    http://anle1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gram w zielone i ustawiam się w kolejce! :-) A dla bloga - sto lat! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie cukierasy przygotowałaś. oczywiście skromnie liczę na szczęście w losowaniu
    http://drutomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się :) Jeszcze nic miętowego nie mam w tym sezonie, więc liczę na wygraną :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się i ja, uwielbiam miętówki :)Pozdrawiam
    yola-z@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielenie i odcienie takowych to moje ulubione:)
    Grzecznie się ustawiam i liczę na szczęście:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się grzecznie zapiszę, a jak uda mi się wygrać to z miłą chęcią odbiorę osobiście:) I wszystkiego najlepszego z okazji dwóch latek, ja tu trafiłam jakiś miesiąc temu. Pozdrawiam Kaśka
    kfcja@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny kolorek:))) i ja sie zapisuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jak marzenie.
    Pozdrawiam.
    a.zurek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem częstym gościem na blogu, podczytuję i korzystam z rad.
    W takim kolorze jeszcze nic nie mam więc ustawiam się grzecznie w kolejce. Pozdrawiam. Monika (nika729@onet.eu)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miętowy...i jak tu przejść obok ;-)
    Pozdrawiam rocznicowo

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się i ja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naomi to niemalże jak imię mojej córki (Noemi), więc jakże mogłabym tu się nie ustawić... :)

    No i życzę kolejnych lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam się w kolejce po cukierasy. basiunia23@wp.pl

    Pozdrawiam i życzę kolejnych lat blogowania

    Basia M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cukierasy miętowe świetne. Czym prędzej ustawiam się więc w kolejeczce :) agnesew @ gmail . com
    Pozdrawiam i życzę wielu lat tak pięknego blogowania :)
    Agnieszka W.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo rzadko zapisuję się na candy bo nie mam bloga (i mieć nie zamierzam), ale kiedy zobaczyłam TEN KOLOR .... nie mogłam się oprzeć. Uwielbiam wszystkie miętowe cukierasy (hm, czekoladę też). Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę wytrwałości robótkowej i blogowej :-) Alicja Z.
    apolejka21@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor i dobra jakość bawełny :)Zapisuję się w kolejkę w nadziei na szczęście w losowaniu!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w następnych latach blogowania :)))
    bizjo6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też skromnie ustawiam się w kolejce. Kolor baweny mój ulubony

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor, więc stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie wyskakuje, że ten blog zawiera złosliwe oprogramowanie

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna włóczka, ustawiam się po nią w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie zaopiekuję się tymi moteczkami ;) tak, mięta teraz jest na topie ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. och ja chętnie bardzo bym otrzymalł taki prezent ale najbardziej moja córcia sukienkę zrobioną przez mamusie na drutach w takim kolorze :D
    luiza.majewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, piękne nici. Już mi się marzy by z nich coś wydziergać. Przyłączam się do zabawy licząc na odrobinę szczęścia. Zapraszam do mnie http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolorek, chętna i ja na to Candy, zrobiłam bym prezent dla mamy która 1-go sierpnia ma urodzinki :)
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  31. Z chęcią się zapiszę na takie skarby mój blog to www.eksperymentyzdrutami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Oo to ja się ładnie ustawiam :) piękny kolorek miętowy byłby na sweterek dla Synka ;)
    Pozdrawiam
    Ania

    P.S. Nie mam bloga, więc adresik: frytka-81@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj MaBa! Cieszę się, że do Ciebie trafiłam, bo widzę, że będę mogła dzięki Tobie trochę podszkolić się w dzierganiu. :)
    Z przyjemnością zostanę na dłużej a i może szczęście w losowaniu mieć będę...??
    pozdrawiam cieplutko! :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  34. O jakie cukieraski:) Śliczne w takim razie i ja się ustawię i będę z niecierpliwością oczekiwać 1 sierpnia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne kolorki... Ustawiam się w kolejce. Informacje o candy w zakładce Konkursy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce, kolor piekne i bardzo by mi się przydały :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny miętowy kolor. Ustawiam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też skromniutko się ustawiam :) i serdeczności przesyłam anaba@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. też staję na końcu tej kolejki, a nóż się uda :)
    pozdrawiam,
    senninha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Może i mnie dopisze szczęście :) kojani@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  42. wspaniały kolorek... zgłaszam się :)
    banerek na http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Może mi się trafi miętowe o(t)rzeźwienie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Eva
    www.swiatzeslow.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja chętnie przygarnę świeżą miętę, to mój kolor:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczzny kolor. Gratuluję rocznicy. Z chęcią się dopisuję do kolejki.
    http://bella-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jola
    Fajny kolor.Takiego nie mam.Gratuluję rocznicy oraz życzę następnych!!!Jestem tu pierwszy raz,ale na pewno nie ostatni-porady na pewno się przydadzą.Stoję w kolejce po miętę-może choć raz coś wygram;-))))
    Bloga nie posiadam,
    podaję adres mailowy:kulka33@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Dopisuje sie do kolejki:) Gratuluje rocznicy:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję rocznicy :)
    Staję grzecznie o kolejki :)
    Zapraszam do siebie na słodycze http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisałam się na candy i komentarz był opublikowany zagladam teraz a już został usunięty.......pytanie czemu?

    OdpowiedzUsuń